אטרקציות מומלצות בהולנד

הפארק הלאומי הוגה וולובה (Hoge Veluwe) כולל שטח של 5,400 דונם במחוז גלדרלנד. זוהי אחת משמורות הטבע הגדולות והמגוונות בהולנד. עם מיני בעלי חיים מעניינים ותצורות גיאולוגיות שנעים בין דיונות עדינות ליערות צפופים, הפארק הוא דוגמה נפלאה למה שקורה כשספורט, אמנות ותרבות פוגשים את הטבע הבלתי מושקע. האטרקציות העיקריות של הפארק כוללות את מוזיאון קולרר מולר, בו נמצא אוסף ואן-גוך הפרטי הגדול בעולם, מוזיאון המחתרת מוזאונר, אחד מגני הפסלים היפים באירופה, ובית הציד המרהיב ג'כטוויס סינט הוברטוס.

הפארק הלאומי הוגה וולווה הוא אחד משמורות הטבע הרציפות הגדולות ביותר בהולנד המורכבת משטף, דיונות חול ויערות. בפארק נמצא מוזיאון קרולר-מולר ובו האוסף הגדול ביותר של ציורי וינסנט ואן גוך.

אופניים זמינים ללא תשלום למבקרים בפארק הלאומי הוגה וולובה

וחלק גדול מהאזור אינו נגיש ברכב. אם אתם נהנים מפעילויות חוצות בפארק הלאומי הוגה וולובה, תוכלו לבקר בו בחינם באופניים. החל ממסעכם למחוז גלדרלנד עם מוזיאונים מדהימים כמו מוזיאון האוויר הפתוח ההולנדי, המציג את ההיסטוריה ההולנדית, מוזיאון התעופה בהרטנשטיין כדי ללמוד עוד על הקרב על העיר במהלך מלחמת העולם השנייה, מוזיאון קולר מולר, הוואן גן הפסלים גוך, ומוזיאון היין, התחילו את דרככם למחוז הולדרלנד בהולנד.

העיר היא לא רק מרכז התרבות של מחוז גלדרלנד, אלא גם אחת הערים היפות באירופה. יש בו מרכז העיר העתיק הנפלא שתוכלו לחקור ברגל ושם תוכלו למצוא כמה דוגמאות לאדריכלות מהמאה ה -15, כמו גם לחלקים מחומות העיר העתיקה.

נחשב לאחד המראות הטובים בהולנד, חובה לחוות את החבילה המדהימה של אדריכלות מימי הביניים ואת האווירה המודרנית שיש לעיר ההיסטורית מאסטריכט להציע. מה שהופך את העיר למועדפת ביותר בקרב תיירים הוא שוק הגבינות הנערך בימי רביעי.

זהו סוגי המוזיאונים הרבים והמגוונים באיינדהובן שהופכים אותו לאחד המקומות המפורסמים ביותר מבין עשרת האטרקציות המובילות בהולנד

ליידן ידועה בזכות היותה האוניברסיטה הוותיקה במדינה, מקום הולדתו של רמברנדט, ובתעלותיה היפות. העיר הזו שוכנת בכמה תעלות מעוטרות עצים המסומנות בטחנות רוח ישנות וכוללות מוזיאונים רבים למדע, היסטוריה טבעית והיסטוריה של מצרים, ברפובליקה ההולנדית.

דורדרכט היא אחת הערים העתיקות בהולנד והיא מקום נהדר לשהות בו ולחקור עם הביסבוש בחצר האחורית. Bollenstreek ההולנדי (אזור הבצל) עם שדות הפרחים היפים שלו הוא אחד המקומות המפורסמים והפופולאריים ביותר במדינה.

הגדול ביותר בבולנסטריק הוא Bloemencorso, מצעד פרחים שנתי ומופע פרחים. אטרקציה תיירותית ידועה נוספת באזור היא Keukenhof, המכונה גן אירופה.

טבעת התעלה

אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, היא מקום נחמד לטיול נינוח בעיר. בתעלת פרינסנגראכט, המבקרים יכולים לבקר בכמה מהדברים הטובים ביותר בעיר כמו קניות, סיורים בגלריות וסיורי פאבים. מבקרים המתעניינים בתולדות האמנות יכולים לבקר גם ברייקסמוזיאון (מוזיאון אנה פרנק) ובבית שבמרכז העיר.

האטרקציה התיירותית העיקרית של אמסטרדם מוקדשת ליצירתו של אחד האמנים הפופולריים בעולם

מוזיאון ואן גוך באמסטרדם הוא מחווה לאחד מגדולי האמנים שחיו אי פעם. התערוכות של מוזיאוני ואן גוך נעות משנותיו הראשונות בדרום הולנד ועד לבמותיו האימפרסיוניסטיות בפריס ולימיו האחרונים בסנט רמי.

מוזיאון ואן גוך באמסטרדם

הוא לא רק אודה לאחד מגדולי האמנים שחיו אי פעם, אלא גם נבחר לאחד ממוזיאוני האמנות הטובים בעולם, ולכן חובבי אמנות לא צריכים לפספס את זה. 1.5 מיליון מבקרים מרשימים מבקרים כאן מדי שנה, ובמוזיאון יש את האוסף הגדול ביותר של יצירות ואן גוך בעולם.

מאוריצהאוס בהאג

היא אחת מגלריות האמנות היוקרתיות בהולנד וידועה באוסף הענק של הציורים ההולנדים והפלמיים. בזכות משפחת המלוכה ההולנדית, האג הוגדרה על ידי הים כעיר מלוכה והיא מפורסמת בעולם בזכות תערוכות האמנות העכשווית בגלריה המלכותית, במאוריטשויס ובקהילה המוזיאלית דן האג.

חרונינגן

הוא אחד המקומות הטובים ביותר בהולנד שכן הוא המרכז החשוב ביותר לאמנות, חינוך וכלכלה במדינה. האטרקציה העיקרית של חרונינגן היא המוזיאון העירוני, אחד המוזיאונים המקוריים העכשוויים בהולנד. מוזיאונים נוספים למטיילים הם המוזיאון הגרפי, מוזיאון הקומיקס, המוזיאון הימי ומוזיאון האוניברסיטה, כולם מרתקים בדרכם שלהם.

מוזיאון ואן גוך דוא"ל פייסבוק טוויטר פינטרסט העתק קישור שתף על המפה צפה c פדריקו ג'וליין / עלמי מאגר צילומים / ספר במוזיאון קרולר-מולר יש את האוסף הגדול ביותר של ציורי ואן גוך בעולם ומשמר אלפי חפצים אחרים הקשורים עם האמן ובני דורו

למוזיאון אמנם אין אוסף קבוע של ואן גוך, אך ישנן תערוכות זמניות המוקדשות להיבטים מסוימים בחייו של האמן ובקריירה שלו. מוזיאון K Roller-Muller מוזיאון פייסבוק דואר אלקטרוני טוויטר קישור לשיתוף מצביע במפה תצוגה של אוכל תפוחי האדמה של ואן גוך (1885) בבעלות המוזיאון (c) ספרי דומיין ציבורי בשנת 1938 הוריש אספן האמנות הגרמני הלן קרולר מולר את אוסף הוואן-גוך הענק שלה הציבור ההולנדי ופתח מוזיאון חדש באוטרלו תחת שם משפחתה.

מוזיאון אנה פרנק

הוא אחת האטרקציות המפורסמות ביותר באמסטרדם וביקור מרגש. הבניין הוא ביתה לשעבר של אנה פרנק, שהוסתרה במהלך מלחמת העולם השנייה על ידי הנאצים. היא נפטרה חודשיים לפני תום המלחמה, אך היומן שלה, שנכתב במהלך שהותה במוזיאון, נמצא מאוחר יותר והפך לאחד הספרים החשובים בעולם.